Известие

Collapse
No announcement yet.

Основен ремонт на 2.0 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Здравейте колеги, случайно намерих темата и реших да я посъживя малко, тъй като и на мен ми предстои подобна интервенция. Колата пак е 156 2.0ТС 155 коня и проблема е такъв отново, че ми гори на 1000 км. около 1,5 л. което си е супер много. Преди няколко месеца и смених клапаните, гумички напсаване всичко както си му е реда, нови гарнитури и т.н. и ефекта е нулев. Останах с впечатлението, че проблема е в сегментите. Мисля сега и се реших, другия месец да и правя основен ремонт. Надявам се 1500 лв. приблизително да отидат и да ми стигнат. Та вие като по-вещи какво ще ме съветвате? Решил съм го, не ми се сменя тази кола тъй като 7 години е в мен и ми е била все така вярна и никога не ме е оставяла на път, а и ми е късметлийска, а също и не ми се минава на дизел. След като и оправя двигателя, мисля да и сложа газов инжекцион от другата ми кола с която катастрофирах на скоро. Дано да станат нещата както съм ги планувал, но съм решил да действам, какво ще кажете? Какви пари да наглася и може ли някой да ми препоръча наистина добър майстор в област Велико Търново да се впусна в това приключение и аз, че си я обичам тази кола и искам да си я направя за себе си.
    Last edited by grenlould; d.m.y г., 22:59.


    Comment


    • #17
      Правил съм основен на 3 туинспарка и 3-те пак горяха масло. Други двг, които съм правил не горят грам. Лошото е, че някой като набие 2000лв в ремонти най-често ти спестява тази информация, гледа да се оттърве и т.н. Разходът ще падне, но няма да е 0. За мен не си струва усилието, но всичко е относително. Не бих си купил туинспарк никаква Алфа, дори да е на 50хил км нагледал съм се на туинспаркове.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #18
        Еха, при положение че си сменил повечето неща от главата надолу, и за тия сегменти само ще трябва да се смени отгоре гарнитурата на главата, а отдолу като се маха картера ще е желателно да се сменят биелни и основни лагери, за тия 1500 лв дето си обявил, много хора биха се навили да дойдат на място, да ти вземат колата, да я направят, че и да ти я върнат....ся верно че всеки гледа нещата от своята камбанария и моята гледна точка може да е друга......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Цилиндрите като станат на елипси ще гори и още как и оправяне няма. Поне няма смисъл.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Преди осем години Сашо-лисан ми направи ремонта. Сегменти, биелни лагери, шлайф.... Взе ми 500 за труд и си я карах до оня ден безпроблемно. Хапваше си пак, ама съвсем нормално за ТС2000. Около кило отиваше от смяна до смяна... И така около 50к км. Докато не блокира двигателя и отиде за части.....
            Мн ме е яд, харесвах си алфонсо, пък той ме заряза
            sigpic156 SW 2001 бивша.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Еха, при положение че си сменил повечето неща от главата надолу, и за тия сегменти само ще трябва да се смени отгоре гарнитурата на главата, а отдолу като се маха картера ще е желателно да се сменят биелни и основни лагери, за тия 1500 лв дето си обявил, много хора биха се навили да дойдат на място, да ти вземат колата, да я направят, че и да ти я върнат....ся верно че всеки гледа нещата от своята камбанария и моята гледна точка може да е друга......
              Когато ми я правиха едни "майсторчета" ми казаха, че нямало смисъл да се сменят сегментите, понеже били ок и аз се подведох и не ги смених. Като работа знам, че са ми сменили всичките клапани, гумички, напасване, нови биели, биелни лагери, като цало каквото те прецениха. Ефекта беше нулев според мен, а тая кола наистина съм доволен от нея и мисля, че има още хляб в нея. Аз реално ми е достатъчно след този настоящ ремонт да ме изкара още поне 80к - 100к и ще е супер, понеже все пак нама да я карам вечно. На дизел не ми се минава, имал съм и просто дизела не е моята страст, обичам си бензина. Аз искам да си я направя, че да си ходя с нея на работа, а не да се гоня и т.н. А за масло и да хапва литър до смяна, няма грижи пак. Преди години катл я купих, съвсем сериозно говоря, но от смяна до смяна ми харчеше не повече от 600 гр. масло, карах я с селения, а сега с тотал тъй като ми лапа яко масло и няма смисъл от хубаво. Освен сега да я закарам някъде да ми сменят сегментите, ремъци, ролки, филтри и да огледат ако трябва и друго да се сменя. Като цена какво да очаквам долу/горе, поне да знам колко да наглася, че да не ме прецакват.
              Last edited by grenlould; d.m.y г., 16:03.


              Comment


              • #22
                Сепаратора чистен ли е? http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=75313
                Last edited by Георги Живков; d.m.y г., 19:46.

                Comment


                • #23
                  От сепаратор няма да е, чистен е когато ремонтираха колата. Останаха сегментите и нз още какво ще излезе...
                  Last edited by grenlould; d.m.y г., 18:51.


                  Comment


                  • #24
                    Пишеш че са сменили биели и лагери а са оставили старите сегменти? правилно ли съм го прочил?

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
                      Преди осем години Сашо-лисан ми направи ремонта. Сегменти, биелни лагери, шлайф.... Взе ми 500 за труд и си я карах до оня ден безпроблемно. Хапваше си пак, ама съвсем нормално за ТС2000. Около кило отиваше от смяна до смяна... И така около 50к км. Докато не блокира двигателя и отиде за части.....
                      Мн ме е яд, харесвах си алфонсо, пък той ме заряза
                      К'вооо..,как така блокираа бе мен,разкажи имаше ли няк'ви нишани преди туй,че и аз 8-ма г.,я търкалям и все повече се привързвам към нея
                      THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
                      http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related

                      Comment


                      • #26
                        Никакви нишани. Няма 1000км.преди това и направих обслужване. Ангр.ремък, ролки,обтегачи, пистов ремък с всичко около него. Единствено водна помпа не смених, щото същото упражнение го бях направил преди 50к км.
                        Винаги селения съм и наливал 5х40 и 10х40.
                        Карах си в една тясна уличка с 20тина км/ч, когато угасна и заби муцуна. Завъртях стартера и чух как буксува ремъка. Двигателя изобщо не реагира. Веднага ми светна какво се е случило.
                        В сервиза го потвърдиха.
                        И така, сбогом.....
                        sigpic156 SW 2001 бивша.

                        Comment


                        • #27
                          Ти ше видиш сега с целиката на какъв фуй си се насадил

                          Тва е най-гладния масларник в историята на автомобилостроенето... на море съм ходил с една такава тояга, 2 литра масло изпи за 800 километра.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #28
                            Знам, изчетох ги тия неща преди да я купя...
                            Засега се сържи прилично. Няма да ме уплаши, карал съм трабант, не мое да харчи повече от него.
                            sigpic156 SW 2001 бивша.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от S_BANKOV Покажи съобщение
                              Пишеш че са сменили биели и лагери а са оставили старите сегменти? правилно ли съм го прочил?
                              Именно, сегментите не ги смениха. Колата си беше перфекта, карах си я безгрижно доста години с разход на масло около 600 гр. до смяна и вървеше прекрасно, докатл не дойде злокобният момент и не я удавих в едно наводнение, направи воден удър и се почна мъката. Не мога да попадна на майстор който да знае какво да прави, защото хич не съм доволен от майстора ми които я ремонтира. Два пъти я отваря след въпросното наводненид когато я удавих и все ефекта беше същиа, гори масло, не върви както преди!!! Сигурен съм, че ако попадна на читаф майстор който може да и направи качествен основен ремонт, тая кола ще мд слуша още дълги години и ще ме радва все така. Не ми се продава, защотл съм свикнал с нея, знам и всичките слабости, няма никъде изгнило грам, запазена е както от вън така и от вътре и ще ми върши прекрасна работа да си ходя с нея на работа да и навъртам около 40-50 км. на ден. Дано случа на такъв, че в краен случей ако не намеря такъв майстор, ще се наложи да я продам и да си купувам някой голф, колкото и да не ми се иска. Така, че дано успея и да и дам още много време живот, че съм се привързал към нея адски много и ще ми е трудно да се разделя с нея.


                              Comment


                              • #30
                                Никой не те кара да си купуваш голф. Можеш просто да си купиш здрава алфа или здрав мотор.

                                Аз не бих давал хиляди левове за основен ремонт на мотор, който се продава цял за 300 лева, а цели запазени коли има и по 2000.
                                156 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X